Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Adina - 28 juli 2011 14:01

storasyster är på sjukhus nu, ska väl äntligen få föda :)) själv sitter jag med nadja & kollar på hello kitty. "hello kittty jag gillar dig, hello kitty du gillar mig" låten har fastnat i huvudet fast jag försöker kolla på några gamla avsnitt av parlamentet istället. det här med att vila & inte göra särskilt mycket om dagarna för att jag är trött funkar inte riktigt. jag klättrar på väggarna. men mina fina vänner finns iallafall. många som ringer & hör av sig, & igår snackade jag för första gången på riktigt med kevin efter hans resa. mysigt att höra honom igen & kunna prata en hel timme :) 78-års festen håller på att planeras för fullt också, börjat bjuda in folk lite smått. 


idag ska vi äta gott och njuta av kusin och farbror sista kvällen de är här och imorgon ska jag in till helsingborgsfestivalen med emelie & christoffer. äta langos, gå runt lite och bara mysa. äntligen få vara lite social :)

Ovido - Quiz & Flashcards