Alla inlägg den 2 juli 2011

:)

Av Adina - 2 juli 2011 23:29

hahahaha, emilia räddar min kväll. ballaste cam-kompis ever.

Av Adina - 2 juli 2011 23:06

sitter uppe & är verkligen inte trött någonstanns fastän jag borde vara det, så jag är pigg på jobbet imorgon.. en liten duracellkanin känner jag mig som just nu, det är inte ens lönt att försöka lägga sig, då blir jag bara rastlös. egentligen har jag massor jag ska göra, som albumet, plugga körkorts-teorin, färga håret, boka klipptid, boka om körlektion, köpa biljetter till veronica maggio, & ringa lisa inför imorgon. men jag orkar verkligen inte ta tag i något just nu, det får vänta liiiite till (a) JAG & FELICIA SKA IALLAFALL KÖPA BILJETTER TILL VERONICA MAGGIO PÅ ONSDAG, GISSA OM JAG ÄR GLAD! :D ledig & allt, kunde inte bli mer perfekt & meant to be :)

Av Adina - 2 juli 2011 20:51

ännu en jobbedag, stängde själv, lika läskigt som vanligt haha (: sen mötte jag upp emilia & så gick vi en lång promenad & drack milkshake vid havet. kom precis hem, mysigt :) imorgon blir det nog en fika med lisa efter jobb, mitt liv rullar på :)

Ovido - Quiz & Flashcards