Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Adina - 29 juli 2011 22:40

ibland känner jag mig sjukt ensam fastän jag är omgiven av härliga människor, hm.


kvällen var fin iallafall, trevligt med emelie, christoffer, robin & emil. satsade en massa pengar på spel utan att vinna något, käkade langos, sjöng med i gamla discolåtar i disco-tältet, drack cider & annat festival-igt. nu är jag hemma & är riktigt trött. första gången jag gör något efter all vila ju, samtidigt som jag känner mig ensam. konstigt ensam, fast jag är hur lycklig som helst just nu. skumt.

Av Adina - 29 juli 2011 12:47

sitter helt färdigfixad och klar, överexcited för att få lämna huset så fort emelie smsar haha :) vaknade tidigt imorse och myste med nadja, åt frukost och bytte kläder på henne och sådär innan alla andra vaknade, mysigt. men hon åkte ganska snart med robert som kom och hämta henne till sjukhuset för att få träffa sin lillebror för första gången. meiling och krister åkte hem inte långt därefter & nu sitter jag & njuter av musik. hela dagen blir tillsammans med emelie och christoffer, jag ser framemot att få vara social och framåt igen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards