Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Adina - 5 juli 2011 19:23

har fullt upp & planerar mer hela tiden, så bloggen hamnar lite åt sidan, särskilt med bilder & sånt, för det tar så sjukt lång tid. men igår var jag iallafall i malmö med emelie, TGI friday hamnade vi på, och sen tog vi oss hemåt efter några cider, drinkar & shots. var hemma runt halv tre, efter en mysig födelsedag. hon blev glad för albumet med alla bilder på oss iallafall, vi skrattade så vi fick tårar i ögonen åt vissa minnen. det finns nog bara en människa jag har så mycket sjuka minnen med, (y)


idag råkade jag sova lite längre än jag fick & missade tåget som jag & emilia skulle ta in till stan för att komma vidare till ven. men vi åkte en timme senare bara, mysig heldag med gula cyklar, jobbiga backar, minigolf, sol & bad & picknik. perfekt väder fick vi dessutom :) ikväll ska jag fixa alla jobbiga saker som jag skjuter upp hela tiden & sen kolla film & somna tidigt.


imorgon ska jag träffa erica fram tills vid fyra någongång, sen har jag läkartid för att ta bort min älskade leverfläck innan jag möter upp felicia & åker in till sofiero för att se maggio, seebach & hassle. blir lycklig bara jag tittar på biljetterna som ligger framför mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards