Direktlänk till inlägg 25 april 2011

:)

Av Adina - 25 april 2011 20:13

haft det riktigt mysigt uppe i jönköping hos min bror och hans familj :) riktigt mysigt område och jag har nog aldrig sett lyxigare drömhus än där, blev helt förälskad i ett som låg precis vid vattnet, mh haha. mysigt att träffa barnen som är lika glada, busiga och galna som vanligt, ska skriva ner några roliga citat längre ner :) nu är jag hemma igen iallafall, & har lyckats lära mig nästan all matte utom det allra svåraste som jag verkligen inte vet hur jag ska lösa fastän jag kan hundra funktioner och grafiska lösningar, drygt.. jag har massor av sommarkänslor och planerar en liten göteborgsresa istället (a) (som förhoppningsvis blir i augusti någon gång) jaja, back to nothing.. barnens citat under helgen & några bilder på ciara :D



mamma går in på toaletten och ska precis stänga dörren när melinda sträcker in huvudet, kollar med stora ögon på mamma & säger;


-klarar du dig verkligen själv nu farmor?


--------


vi sitter vid matbordet och äter, linnea blir törstig.


-jag vill ha mlöööölk.

-vill du ha mjölk linnea?

-jaa!

-linnea pratar nog ett annat språk, säger melinda & syftar på att linnea inte kan säga mjölk. 


--------


linnea gungar & sitter och sjunger påhittade sånger.


-åh så sa pappa han är väldigt trött, mamma hon är väldigt trött, dan han är jättetrött osv.. diiiiina!!! vet du hur en björn pratar?

-nja, de morrar väl..

-nääää, de pratar precis som pojkar! så plockar hon fram sin ljusaste röst & säger; jag är pappa björn & jag är faaaarliig. 


så jäkla söta och verkligen random ungar, & just nu ser jag att jag verkligen misslyckats med att skriva ner det på ett bra sätt för det är absolut inte lika roligt nerskrivet meeeen endå. jag skrattar iallafall (h)


       

allt är perfekt just nu, ändå gör det ont i magen och jag kan aldrig vara helt lugn och glad rakt igenom.. hoppas allt löser sig snart, har alla känslor på en gång. ensamhet, stress, orolig för framtiden, lite deppig helt enkelt och jag har ingen jävla aning om varför. jag är fel på det helt enkelt. jag borde vara världens lyckligaste & lite till, jag har verkligen allt man kan önska sig av vänner och kärlek..

 
 
Roliga citat

Roliga citat

26 april 2011 18:03

Roliga citat, vill du läsa fler så kan du göra det på roligacitat.se

http://roligacitat.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards