Alla inlägg den 25 april 2010

Av Adina - 25 april 2010 20:29

  


Now I made it through the weather better days can't get no better

I'm so sorry that it didn't work out I'm moving on,
I'm so sorry but it's over now, the pain is gone.

I'm feeling like a star, you can't stop my shine, I'm loving cloud nine, my head's in the sky. I'm solo, I'm riding solo. 

 ♥ 

Av Adina - 25 april 2010 19:31

kom precis hem, har inte hunnit hem något alls sedan i fredags. 

vaknade hos emelie igår och åkte direkt därifrån för att passa mina söta brorsdöttrar melinda och linnea hela dagen. var ute i solen, kollade på djur och lekte tillsammans, inget gnäll alls och glada hela tiden, förutom när jag somnade till molly mus ;) blev bjuden på middag av min bror när han kom hem vid sju och stack sedan direkt till malmö för att tillbringa min natt där, (: 


idag träffade jag stephanie redan vid halv elva i stan och letade vidare efter klänning till bröllopet, hittat en ganska söt, blommig på oasis som ligger som första förslag änsålänge.

ägnade en timme ungefär till att lukta på parfymer också, hittade en ny favorit - hugo boss någonting efter att steff lyckats få det i ögat, hon är nog till och med smidigare än mig :D 

eftermiddagen spenderade vi i västra hamnen, väldigt mycket folk som tänkte likadant som vi, så köerna till alla café var sjukt långa och man fick nästan trycka sig ner bredvid någon för att kunna sitta ut mot havet. 


avslutar med bilder på de två busungarna, väldigt svårt att få deras attention när Tiger från nalle puh är framme ;) 


              

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards