Alla inlägg den 26 april 2010

Av Adina - 26 april 2010 20:32

undrar hur många gånger man hört det idag, tränat dansen minst hundra gånger för att sätta den nu innan vi bytar till ny koreografi igen. från stol till paraply, måste hitta ett till nästa vecka också, vi har bara små ihopfällbara hemma men det ska väl gå att låna ett långt, vanligt av någon :)


dagen har varit galet varm, men knappt hunnit njuta av det mer än en liten "piknick" i en park i malmö med emma innan dansen. 


resten av min kväll består av en varm dusch, något att äta och en massa sömn. är hur trött som helst och har ont i huvudet men är ändå glad konstigt nog.

kanske för att jag inte har några som helst skuldkänslor längre, fixat allt som jag kan på egen hand och bryr mig inte om något annat än att jag mår bra av det, låtit det gå över till någon annans ansvar sen blir det som det blir, och ärligt talat så är det inget jag behöver jaga, för så fantastiskt var det inte (:






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards