Alla inlägg den 12 april 2010

Av Adina - 12 april 2010 21:07

 



   



   


  



bilder från förfesten innan vi skulle ut som ingen har lagt upp någonstans, tyckte det var synd :P har dock inte alla bilder, men några (:

haha helt olika färgsättning också, men orkar inte fixa det. 

Av Adina - 12 april 2010 19:33

idag har varit en bra dag, vaknade dock till en jobbig förkylning och ett rött öga som bara rann :/ men jag stack till skolan ändå för att inte missa något nu innan alla jobbiga nationella prov och nu mår jag hur bra som helst med söta nadja i min famn (:


har till och med varit iväg och dansat med emma, pussy cat dolls med redskap idag :D vi började med en ny koreografi sjukt kul (:

kanske därför jag är på topp igen, släppa allt och bara fokusera på musiken och sin kropp, underbar känsla!


nu ska jag försöka hitta någon mat här hemma, har inte ätit mer än några frukter och lite vatten sen lunchen i skolan, så är väldigt hungrig nu precis som alltid på måndagar :p sen får jag se om jag orkar sätta mig med naturarbetet om astrologi, som inte lockar mig allt för mycket för tillfället när nadja går omkring här hemma (: 


     



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards