Alla inlägg den 18 april 2010

Av Adina - 18 april 2010 21:21

åh! är så sjukt jävla glad :D 

känner mig fullt complete igen, saknat dig något enormt! <3

snackat om allt och på gång igen, hade inte kunnat må bättre. 

kommer aldrig göra samma misstag och släppa dig igen, älskar dig<3 


+ att vi har sovmorgon imorgon, ingen italienska :D 

får se hur det går att dansa imorgon med mitt knä som gör sjukt ont, utan att jag vet alls varför :( 


ska sova snart, sjukt trött efter alla läxor och arbeten :/ 

äntligen min egna säng igen, härligt! :D 


Av Adina - 18 april 2010 15:03

precis kommit hem från malmö, somnade hos stephanie igår och fick världens godaste frukost idag, våfflor!  :D


det blev en ganska konstig kväll igår egentligen, grillkväll hos caroline med lite härligt folk :) kvällen började bra och vi åt, lekte lite lekar & spel, lyssnade på musik, dansade & skrattade en massa.


i slutet började jag flippa ut, kände mig helt konstig och ledsen, därför följde jag med Stephanie hem vid två istället för att stanna hos Caroline som planerat.

tack för att du finns gumman<3 lyssnar & ställer upp, fastän tankarna som kom upp till stor del berodde på att jag fått i mig lite för mycket kanske.

Din kram betydde mycket igår, vill bara att du ska veta det<3 


tyvärr finns inga bilder från igår, men vi var inte speciellt finklädda eller så ändå så ;) "ta med er tjocktröja och varma strumpor/carro" imed vi satt i uterummet hela kvällen.


resten av min dag består bara av läxor, skriva klart samhällsuppgift 2, fakta till en historia pjäs, räkna lite matte & helst hinna träna lite inför verb-provet i spanska också, suck vill bara sova :( 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards