Alla inlägg den 28 april 2010

Av Adina - 28 april 2010 17:30

nationella engelska del 2 avklarat, vårt religionsarbete är också helt klart :D nu är det bara samhällsuppgifterna kvar.. 


haha längtar riktigt mycket till allt som är framför mig nu, redan börjat planera min födelsedag eller ja den tolfte juni när vi ska fira mig, (: men innan det är det först valborg, bröllop, carros födelsedag, sen lämnar alla mig i två veckor, sjukt avundsjuk, haha kommer kanske och hälsar på :D + avslutningen, studenter, och sommar! 

det är det enda som gör att man klarar skolan just nu, orkar inte med allt. vi får hela tiden nya grejer som ska vara klara innan vi sticker ut på praktik. 


nu blir det lite tv innan jag sätter igång med läxorna, exakt så rolig är min onsdag haha (:  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards