Direktlänk till inlägg 25 april 2010

min helg + vädret - underbart!

Av Adina - 25 april 2010 19:31

kom precis hem, har inte hunnit hem något alls sedan i fredags. 

vaknade hos emelie igår och åkte direkt därifrån för att passa mina söta brorsdöttrar melinda och linnea hela dagen. var ute i solen, kollade på djur och lekte tillsammans, inget gnäll alls och glada hela tiden, förutom när jag somnade till molly mus ;) blev bjuden på middag av min bror när han kom hem vid sju och stack sedan direkt till malmö för att tillbringa min natt där, (: 


idag träffade jag stephanie redan vid halv elva i stan och letade vidare efter klänning till bröllopet, hittat en ganska söt, blommig på oasis som ligger som första förslag änsålänge.

ägnade en timme ungefär till att lukta på parfymer också, hittade en ny favorit - hugo boss någonting efter att steff lyckats få det i ögat, hon är nog till och med smidigare än mig :D 

eftermiddagen spenderade vi i västra hamnen, väldigt mycket folk som tänkte likadant som vi, så köerna till alla café var sjukt långa och man fick nästan trycka sig ner bredvid någon för att kunna sitta ut mot havet. 


avslutar med bilder på de två busungarna, väldigt svårt att få deras attention när Tiger från nalle puh är framme ;) 


              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards