Direktlänk till inlägg 22 april 2010

S ♥

Av Adina - 22 april 2010 20:54

åh vad kul det är när folk klagar på att jag inte hör av mig (: om man nu gått & tänkt på det så mycket kan man ju ta tag i det själv istället för att förmodligen sitta och vänta innan man skriver ett kort "varför hör du inte av dig", jag sitter inte och tänker på vem jag inte har snackat med på länge när jag inte har någon tid över. såklart om jag har lovat men annars har jag för det mesta ganska fullt upp, jag finns om man vill ha tag på mig men jag ser ingen mening i att lägga över det på mig när man själv tänker på det och kan höra av sig för att bestämma något istället för att klaga. oftast inga problem alls att planera något med mig men jag har inte alltid tid en timme innan man har tänkt sig. förstår egentligen inte var problemet ligger?


ja över idag, stephanie sitter här bredvid mig och vi försöker skriva på vårt religionsarbete om kläder men hittar bara en massa oseriösa grejer, tex burka band, ;) men vi har kul iaf haha.


har hunnit med att träna idag också, boxning. sjukt härligt, kommer säkert ha en massa träningvärk imorgon. 


ska väl försöka fixa någon kvällsmat snart, börjar bli hungrig. stephanie vill väl antagligen se criminal minds & lite andra serier också, får se om jag joinar henne eller spanska-boken.  


pussciao


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards