Alla inlägg under maj 2012

Av Adina - 2 maj 2012 16:55

älskar det fina vädret, har suttit ute en del idag, väckt lite av brännan :) nu ska jag alldeles strax hem till en tjej som ska sy upp min balklänning för att prova ut längden. uppsättning, smink och provsmink är också bokat. plus en ny flygtid eftersom den förra blev inställd. har hunnit planera nästan hela helgen också. jag ligger i, trots att jag har lite feber idag och är lite trött. bara tecken på en fin helg haha. nu är det bara allt satans skolarbete också, kom och hjälp till? du får en stor kram.. :)

Av Adina - 2 maj 2012 06:34

valborg blev riktigt bra, träffade mycket riktigt gammalt folk. människor man inte sett alls på tre, fyra år, kul. :) ADINA?! ÄR DET DU? DET VAR DET SJUKASTE, VAD KUL!! fick jag höra några gånger så man kände ju sig verkligen välkommen :) vi började i stadsparken, fortsatte med middag i dannys amazing lägenhet (jag är helt förälskad, men den kostade också 6500 i månaden, lite mycket som första place kanske) & avslutades i nyes trädgård efter att vi kämpat med att få upp ett partytält några timmar haha. vid tolv dog det ut och det blev lagom med tanke på att jag jobbade igår. lite bakis efter många timmars drickande men det hör till :)

Ovido - Quiz & Flashcards