Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Adina - 27 maj 2012 18:25

jag har haft en fin helg, först en fredag hos pontus. lagade jättegod mat och hann sola lite på balkongen innan han skulle spela match, sen var jag hemma själv några timmar i hans lägenhet och passade på att bli av med lite skolarbete. lite chips och criminalmindsavsnitt innan vi somnade jättenära varann. tror vi tog upp en fjärdedel av sängen eller något när jag vaknade till och tyckte det var supermysigt men alldeles för varmt. var tvungen att gå upp tidigt för att ta tåget till jobb vid nio, lagom kul. dagen avslutades med middag och fest för caroline. jättetrevliga människor och mycket skratt. en riktigt bra kväll med andra ord och dessutom vann loreen hela allt'et, hur sjukt är inte det. fick åka hem tidigt och skippa karaoke-baren eftersom jag hade en tuff dag framför mig på jobb tråkigt nog.  

Ovido - Quiz & Flashcards