Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Adina - 5 maj 2012 23:30

haha nyktert ikväll, skulle inte tro det. jäkla grupptryck, haha! (; är hemma redan iallafall så jag får en del timmars sömn, imorgon jobbas det hela dagen. ska ta med min extremt goda potatissallad med dill & gräslök, så jag har en lunch att se framemot iallafall :) super onödigt inlägg men ville inte sova riktigt direkt och resten av internet var sjukt tråkigt. haha, en enormt glad tjej iallafall, hundra tummar upp!

Av Adina - 5 maj 2012 17:13

idag har jag ett lite extra stort leende på läpparna, har precis kommit hem från en riktigt mysig kväll, natt & morgon med en fin person. nu ska jag bara slänga på mig lite nya kläder och sen åker jag till kävlinge för en för min del nykter grillkväll, med nya människor. förresten, det är inte bara helgen som varit något extra. hela veckan har varit perfekt ända från bartenderutbildningen. det är sånna här stunder man är riktigt hög på livet och tror att man aldrig kommer vara det minsta ledsen eller besviken igen, och jag älskar det. 

Ovido - Quiz & Flashcards