Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Adina - 17 maj 2012 10:10

mina senaste dagar har gått helt till att plugga, har checkat av två stora prov i historia, och två uppgifter i psykologi på tre dagar. igår myste jag och lillasyster på bio som lite omväxling till skolarbete, såg den nya dark shadows med johnny depp. han är som vanligt helt underbar, men filmen i sig var väl egentligen inte mer än okej. (: lillasyster tyckte om den iallafall. somnade nästan direkt när jag kom hem, helt slut efter tre timmars provskrivande. men det lönar sig. något svart billighets te med rabarber och vanilj-smak är min nya drog, ger mig energin jag inte har.. 

idag ska jag plugga ett par timmar hemma sen packa väskan och åka till stephanie för lite mys och mer plugg på vårt arbete. sen ikväll möter jag upp pontus i malmö och tar tåget tillsammans hem till honom efter en drink eller två ute. äntligen bara få tänka på annat än skola och mysa ordentligt (: en vecka till, sen är i stort sett betygen satta! riktigt skönt. 

Ovido - Quiz & Flashcards