Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Adina - 11 maj 2012 09:33

vilken dag igår, gjorde min uppkörning. hela dagen var jag helt inställd på att jag skulle klara det utan problem, jag var inte ens särskilt mycket nervös. men det gjorde jag inte, och jag fick kritik som varken jag eller min körlärare höll med om. det kändes som att inspektören hade en dålig dag och lät det gå ut över mig. jag kanske inte hade klarat det ändå, men han var inte precis känslig med att säga att jag inte klarat det. så oj vad jag grät, grät och grät. så många som tittade på mig dels utanför trafikverket, på körskolan & i affären när vi skulle köpa massor av godis att trösta med. kommer inte ihåg sist jag grät så mycket, och var inte beredd på att det skulle kunna påverka mig så mycket alls. nu är det bara nya tag som gäller, och förhoppningsvis får jag en annan inspektör nästa gång och kör alldeles perfekt bara för att bevisa för mig själv att jag är grym egentligen. att sånna småsaker skulle bli så kritiserade, helt sjukt. men visst, jag kan inte hans yrke alls. men det kändes inte som att han ville godkänna.


ikväll ska jag träffa bästa vän, imorgon jobbar jag tidigt och sen åker jag till österlen för att mysa med pontus hela kvällen, natten och morgonen. på söndag ska jag få göra hoppet som blev inställt sist med min fina familj & syskon. ser ut som en bra helg, mycket bra.  

Ovido - Quiz & Flashcards