Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Adina - 31 maj 2012 11:51

inget körkort idag heller, börjar bli riktigt trött på det nu. det är mest kostnaderna som gör mig besviken varje gång, att veta att med varje ikryssad nejruta så kostar det ungefär 4000:- till. plus att det är väldigt små detaljer som jag blivit kuggad för, både sist och nu. nä, usch jag vill inte längre. men jag antar att jag måste, annars är alla pengar jag lagt redan åt helvete. jag kan ju köra, men tydligen inte tillräckligt enligt de som bedömmer mig. så besviken på mig själv, på körläraren och inspektören, jag orkar inte. och det finns ingen tid i landskrona förrän den 29 JULI igen, fan alltså. måste göra ny teori om ingen avbokar eller om jag chansar på att köra upp i helsingborg. jag vill inte ens behöva tänka mer på körlektioner, uppkörning och passa körskoletider. kommer väl ta rekordet i antal uppkörningar, nytt litet småfel varje gång för att jag koncentrar mig på det andra jag gjorde fel förra gången. kan man vinna pengar på det? att vara totalt sämst? kanske hade kunnat tjäna in lite av allt det jag betalat då. (y) min körlärare har haft en elev som kört upp sju gånger, jag hoppas inte jag blir den som han tar som exempel om något år. fuck it. 

Ovido - Quiz & Flashcards