Alla inlägg under augusti 2011

Av Adina - 3 augusti 2011 12:37

mysig morgon, vaknade tidigt & gick ut & solade innan det blev för varmt :) tror jag fått tillbaka liiiite färg iallafall. precis duschat & snart ska jag åka in till jobb, som vanligt såklart, men ikväll ska jag träffa felicia iallafall. alldeles för längesen nu, saknar min fina vän. 

Av Adina - 2 augusti 2011 21:50

haft en jättemysig kväll hemma hos hanna & emma, med supergod mat & trevligt sällskap :) snackade om gamla minnen, mycket om ridlägret för fyra år sen haha. så roligt det är, alla kommer ihåg så olika saker & så mycket man skrattar när man kommer på så mycket mer tillsammans :)) ja, helt enkelt mysigt att träffa de igen, längesen sist. testade mobilkameran på vägen hem också, såhääär fin solnedgång har vi i saxtorp :) 


 

Av Adina - 2 augusti 2011 10:09

sitter & vaknar till en massa mysiga låtar, bland annat Tyler Ward – Skyscraper (originally by Demi Lovato) som jag fick upp ögonen för igår igen, så fin :) satt uppe länge igår och kollade en gammal thriller med richard gere som faktiskt var riktigt bra. lyckades hålla pappa vaken också, det är fan inte vanligt haha :) tecken på en bra film (y) 


annars jobbade jag med em igår, vi hade så mycket att prata om så vi glömde tiden och stängde på lite övertid haha (a) jag ska bli uppflyttad på jobb också förresten. större ansvar, egen nyckel och ska följa & lära mig allt med maten och köket med. helt enkelt så att jag kan hoppa in & vara mimmi lite mer nu när hon är gravid & får det tuffare hela tiden. 


& neo, vilken underbar liten kille. fick hålla honom kanske tjugo minuter men kändes som två. åh, blir helt glad bara jag tänker på honom :)) 


Av Adina - 1 augusti 2011 10:43

oj, sovit typ tretton timmar inatt & var fortfarande trött när klockan ringde. måste vara medicinen fortfarande & att jag varit igång nu de senaste dagarna :) nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, fixa mig lite & sen ta med mig emmie hem till thea & robert & träffa neo för första gången innan jag börjar jobba klockan två :) iiiiih, mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards