Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Adina - 4 augusti 2011 20:55

sällskapssjuk till tusen, trodde jag skulle få sällskap ikväll men det verkar inte så längre, väntar på svar :) i vilket fall som passade jag på att ringa erika för en catch up på de senaste veckorna, saknar henne. kommit på mig själv med att sakna en massa människor & platser på senaste tiden, antar att det blir så när man jobbar för mycket och är trött i stort sett hela tiden. ändå varit på topp flera dagar nu, men har en känsla av att det börjar gå ner igen. det är därför jag blir så beroende av att höra från alla andra.. längtar faktiskt tills skolan kommer igång & man får träffa mer folk, räcker inte med kunderna på jobb längre. saknar att fixa mig och bry mig iallafall litegrann om hur jag ser ut varje dag. nuförtiden bor jag i min gröna, fula arbets-tshirt & sportbh.


oj, vad osammanhängande haha, äh jag har iallafall massor i huvudet just nu & hälften kan jag inte reda ut alls. borde satsa mer på nu-et, men vågar inte riktigt.. jag är rädd antar jag, fast jag inte borde.

Ovido - Quiz & Flashcards