Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Adina - 14 augusti 2011 18:45

oj, vad dålig uppdatering, trodde jag bara var en dag eller två back men inte. orkar inte lägga upp några göteborg-bilder just nu heller, det kanske kommer men ha inga förhoppningar. hade en underbar dag iallafall, kan bara tacka världens finaste felicia för att dagen blev så fruktansvärt bra trots lite regn & kyla. åkte inte den nya tuffa fritt fall, vi blev skrämda av att den hade problem med något tekniskt i omgångar hela dagen.. haha. men vi hann åka mycket, stod inte mer än tio minuter i kö och vann nallar med oss hem, supermysig dag :) 


hm det var i onsdags, torsdags hade jag körlektion, jobbade och sen åkte hem till kevin på kvällen väldigt spontant. vi har bestämt oss för att försöka igen, på riktigt :) vilket är jättemysigt, jag blev superglad för hans intiativ. har märkt stor skillnad med faktiskt, eller så är det bara i huvudet haha, (; men nä det känns super just nu iallafall (y) 


min lediga fredag sov jag ut och åt frukost med kevins pappa, innan jag tog mig in till lund för en långfika och shoppingtur med emilia i lund, som avslutades hemma hos henne med pannkakor. 


och igår jobbade jag till fyra, sen träffade jag moster, neo och thea lite innan jag åkte hem till kevin. fick pluggat litegrann teori medan han tränade inför något prov på jobb & sen somnade vi båda två i soffan till due date.


snart ska jag byta om och sticka vidare till lilla lisa, någon vecka sen vi träffades nu, en hel del catch up ikväll, mysigt :) 


heeelt förälskad i maroon 5's nya oxå, spelas flitigt :D Maroon 5 – Moves Like Jagger - Studio Recording From The Voice Performance  










Ovido - Quiz & Flashcards