Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Adina - 26 augusti 2011 11:21


hittade äntligen denna underbara låt som jag hörde i en film för flera månader sen. så fin den är, verkligen. 

Av Adina - 26 augusti 2011 10:25

blev ingen erika i torsdags, tim var sjuk så hon var tvungen att ta tvätttiden, så är det när man flyttat hemifrån :) ev ska vi ses på måndag istället. istället käkade vi tjejer på malmöfestivalen igen & kollade lite i affärer på shoppinggatan. kom hem vid sex & bara tog det lugnt resten av kvällen, somnade tidigt. 


igår hade vi inspark för ettorna, och slutade runt ett. så jag & fanny handlade mat & present till jessica innan vi åkte hem till mig, kollade lite film & lagade mat. runt åtta åkte vi hem till jessica på en jättetrevlig avskedsmiddag/fest nu innan hennes flytt. många härliga tjejer, jättegod mat & mycket skratt. kul att träffa julia med, längesen sist. jag drog mig hemåt rätt tidigt, redan vid halv tolv eftersom jag körde nu halv åtta imorse.


kom precis hem från körskolan, snart ska jag ringa & väcka emilia så ska vi åka in till väla nu på dagen & kolla nyöppningen, sen bio senare ikväll :) får bli en lugn kväll, för tidigt imorgon åker vi till jönköping :) kommer bli så mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards