Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Adina - 23 augusti 2011 21:25

helbra dag faktiskt! slutade elva efter att ha gjort i stort sett ingenting i skolan, åkte in till malmö med tjej-gänget för en låång festival-lunch & catch up. har verkligen dåligt samvete för hur mycket jag missat & hur dålig vän jag varit på senaste när så mycket jobb är i vägen, ska försöka förbättra mig och bli den vännen jag vill vara igen :) dagen avslutades hemma hos storasyster + familj med massor av god grillad mat. kom hem alldeles precis & insåg att min laddare ligger hos ems, åh störigt, för jag hade likagärna kunnat hämtat den nu, hon och syster bor ju typ grannar nästan, men men, efter lite fights med lillasyster fick jag låna hennes sålänge. 


imorgon är det skola mellan 11 & 2, sen ska jag träffa erika ser det ut som :) 

Ovido - Quiz & Flashcards