Direktlänk till inlägg 27 december 2012

mina lediga fem i hundranittio

Av Adina - 27 december 2012 18:30

mina fem långa lediga dagar är redan borta, sjukt fort. nu åker hjärtat till england på fotbollsresa och jag jobbar ett par dagar igen. haft en mysig julafton med nya människor och nya traditioner, men kände mig lika välkommen där som hemma så det var inga problem att inte fira med egna familjen som alla andra år :) igår hade vi det lika mysigt hos syster & co, för att fira lite med min familj. nadja underhöll allihopa, inte det minsta blyg, med påhittade låtar och mic, lite jobbigt ibland men himla charmigt :)  idag åkte jag & pontus till centersyd för att njuta av mellandagsrea utan att behöva trängas. haha, helt perfekt med centersyd då :) älskling gick loss och handlade hur mycket fint som helst, jag orkade knappt kolla till mig själv och provade bara två linnen som fick följa med hem. så nu sitter jag trött och ensam på soffan, rätt skönt faktiskt även om det är tomt utan lilla pontus när man varit ihopklistrade över fem dygn. tänkte redigera bilder från kameran precis, men tröttnade när jag fört över de, så lägger upp de helt oredigerade istället. hoppas ni oxå haft en fin jul. puss!


                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards