Alla inlägg den 5 december 2012

Av Adina - 5 december 2012 11:28

äntligen är jag hemma hos pontus igen, åtta dagars arbete i rad senare. dubbla jobb är ingen hit alltid, hoppas det känns värt det när lönen kommer :) tagit ledigt idag iallafall sen eventuellt imorgon också så passar på att vara här när jag väl hinner. tungt på nya jobbet nu i snön med, köra moppe som nybörjare i halka är inte det enklaste när man dessutom har 80kg post som last. jag har lyckats trilla en gång vilket känns lite med tanke på hur många gånger jag sladdat till och blivit rädd att jag ska ramla. just nu myser jag i soffan medan hjärtat jobbar, så skönt att bara ta det lugnt och kolla lite julklappar på nätet. hur ska jag hinna med att handla till alla? vet inte ens vad jag ska köpa till någon än och har knappt någon fritid till att ta tag i det. det enda roliga i mitt liv planerat denna veckan är "julfest" med de nya härliga kollegorna på citymail på fredag, middag och biljardkväll. som vanligt jobbar jag dagen efter så särskilt lång kväll blir det inte, men ändå :) nu väntar ett långt mysigt bad och sen kommer älskling hem igen. PUSS.

Ovido - Quiz & Flashcards