Alla inlägg den 19 december 2012

Av Adina - 19 december 2012 19:23

mysigaste låten just nu: Passenger – Let Her Go - Acoustic. den & one day i bakgrunden, nytvättat rött hår (haha mahogny-toning blev galet mycket rödare än jag trodde) som jag inte hunnit vänja mig vid än.. tur pontus tyckte jag var "porrig" i det iallafall haha, så osexigt ord ;) har precis beställt min fina kamera nu, stod att man skulle få den innan jul om man beställde innan imorgon, så förhoppningsvis har jag min snäcka till julafton & kan fota små söta syskonbarn då till pontus. och annars? träffade erika och tim igår, men var inte så roligt sällskap, somnade nästan på soffan efter att vi krängt pizza och spelat sällskapsspel. man blir så fysiskt trött av detta jobb, bara idag har jag sprungit i totalt 108 trappuppgångar & cyklat några kilometer, känns i benen, men framför allt är jag trött. lär väl somna som en bebis halv nio precis som alla andra dagar just nu haha. jag önskar nog minst av alla att jorden ska gå under nu i dagarna, har verkligen jobbat bort de senaste månaderna. så härligt att få vara ledig hela FEM dagar tillsammans med min kärlek nu efter lördag. (att vara ledig EN dag är mycket för mig just nu, tråkigt men sant) julafton med hans familj och annandagen firas med min, och annars bara mysa, baka och shoppa på rean :) har nog aldrig haft pojkvän över jul, inte på riktigt iallafall, så detta ska vi göra riktigt mysigt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards