Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Adina - 21 juni 2011 23:05

jaha okej, blir varannan-dag-bloggning nuförtiden :) mest för att allting rullar på som vanligt, & för att jag är så trött så jag knappt kan stå efter jobb, iallafall efter de långa passen. men igår tog jag faktiskt mig hem till lisa efter att jag jobbat och åt god middag, snackade massor, kollade två filmer & käkade jordgubbar & godis :) fick träffa jimmy ett tag sent på natten också, trevlig kille & väldigt enkel att snacka med (y) somnade runt tre, efter att jag lyssnat på lisas prat i sömnen & hennes katt olivers snarkande ett rätt bra tag haha. imorse hann vi bara precis duscha, äta & kolla lite tv innan jag var på väg till jobb igen.


nu ikväll kom jag hem runt halv åtta & åt supergod middag, älskar när mamma har det färdigt när jag kommer hem. åt lite snabbt & kollade ett avsnitt veronica mars innan jag och pappa åkte till en grusväg där jag fick sitta bakom ratten för första gången, gick faktiskt riktigt bra efter ett tag tycker jag iallafall. det där med samband mellan koppling & gas & växlar & broms är inte så svårt iallafall, haha, jag går in positvit iallafall :) för på måndag är det infomöte & inskrivning, sen antagligen den första lektionen redan under veckan (y) 


ps, saknar min pojke.. kom hem nu va!

Ovido - Quiz & Flashcards