Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Adina - 5 juni 2011 19:14

söndag, snacka om slöeeedag. sjukt härligt faktiskt. jag och emma var några timmar på stranden imorse, rätt dåligt val från min sida eftersom jag redan var rätt solbränd sen innan.. fast jag låg under en handduk ute på stranden för att skydda mig extra mycket sitter jag nu här hemma i lägenheten & ser ut som något i stil med ringaren i notre dame. okej, kanske inte riktigt, men när jag kom in i lägenheten efter två timmar där ute var mitt ansikte helt uppsvullnat, fråga mig verkligen inte varför :s, särskilt ögonen. och så har jag fått små blåsor på kinderna och i pannan, som knappt syns med bränns som fan i perioder. jag har suttit med is & testat alla möjliga sorters krämer så nu ser det lite bättre ut men jag tvekar på om jag kommer våga sminka mig & gå ut ikväll.. vill inte att det ska bli irriterat & ännu värre.. resten av kroppen är inte så farlig nu längre, gör lite ont ibland bara. åh, jag som alltid är så duktig med att smörja in mig!

jaja, anyway, ikväll blir det kanske nikkibeach, ifall mitt huvud känner för att läka & bli vackert igen.. haha. annars kanske restaurang eller något annat mysigt. ska jag vara helt ärlig känner jag inte riktigt för något med tanke på hur mitt ansikte ser ut och gör ont. jag hade gärna kollat film & spelat spel med tjejerna här hemma bara. vi får se helt enkelt, (: nu ska jag iallafall äta lite jordgubbar och glass, mums!

Av Adina - 5 juni 2011 19:09

lördag, vaknade rätt tidigt och tänkte gå ut till stranden men vädret blev inte fint förrän några timmar senare så passade på att sova lite till haha (a) känns som att vi inte gör annat än sover om dagarna ibland. runt halv två åt iallafall jag & emma frukost och stack ut till stranden. blev en del timmar där, fler än jag trodde & dum som jag är somnade jag lite smått i solen utan att ha smörjt in mig med något solskydd alls. en lagom glad & röd adina & stephanie gick och "storhandlade" innan vi senare stack ut till puerto banus för att festa lite. en helt okej natt, mycket folk på dansgolvet, det gillas (y) hemma runt sex, sju imorse. alltså med spanska mått inte särskilt sent. 


     

Ovido - Quiz & Flashcards