Alla inlägg under januari 2013

Av Adina - 2 januari 2013 18:39

sitter just nu på tåget hem igen. de ringde från jobb & ville att jag skulle komma in imorgon. jag är inte förvånad, har blivit mycket jobb nu innan jul och förhoppningsvis fortsätter det så även nu :)

jag är så jäkla ressugen, som alltid men känns länge till sommarens resa. har lyckats få den ännu billigare till och med :) ving har nämligen en försäkring som gör att man får resan billigare ifall de sänker priset och man säger till. Jag gick in av en slump (trodde inte vår resa kunde bli billigare) och såg att den sänkts med totalt 1200 till. Lät för bra, men ringde ett snabbt samtal och fem minuter senare hade jag en ny, lägre faktura på min mail. Helt perfekt. 3500/person kostar vår 8 dagars till kreta nu, med fint hotell med pool, direktflyg, frukost, transfer & avbokningsskydd. :) har börjat kolla lite smått på resor till makedonien också, till mig och felicia. ska vara superfint & väldigt billigt eftersom där inte är så mycket turism än. :) men vi får se :)

Av Adina - 1 januari 2013 16:46

nytt år och nya möjligheter. mitt år ska bli så mycket bättre än året som gått. mer lediga helger och mer fullproppat schema, komma igång med träning på riktigt och iallafall försöka käka bättre. ta upp kontakten med folk jag saknar och inte träffat på allt för länge, och fortsätta vara lycklig med min fina pojkvän som passar mig så otroligt bra. idag är jag bakis och ligger på soffan, ska snart ta mig ner till pizzerian och köpa nyårsbakismat, fast sallad med god dressing och hembakat bröd för min del. hoppas hjärtat kan äta något överhuvudtaget, han har lyckats trycka i sig lite lite mat & dricka men det har kommit upp direkt igen, stackarn. saknar redan pigga & glada pontus, hoppas det bara är bakis han är. gårkvällen var väldigt trevlig med god mat och härliga vänner till pontus. perfekt fylla och fin kyss under raketerna. puss från oss! 



 

Ovido - Quiz & Flashcards