Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Adina - 19 januari 2013 14:48

nämen heeeej. Sitter på tåget hem från pontus igen. Underhåller mig själv med fb & bloggar. fb brukar vara så otroligt tråkigt, (har flera gånger funderat på att ta bort mitt konto) men idag har jag skrattat fleera gånger för mig själv. åt alla som inte tänker sig för innan de skriver något dumt som fler uttråkade än de tänkt sig kommer läsa. fantastiskt kul, skadeglädje till tusen (:

jaha, har bara blivit ett ynka dygn hos mitt hjärta denna gången. Men vi firade ordentligt ändå, med hemmagjord pizza, massa snacks, mysfaktor 100% & flera bra serieavsnitt. Ikväll trodde jag att det skulle börja med middag/liten tjejfest och sluta med utgång med gamla tjejgänget som också skulle festa idag. Men vaknade med en ordentlig förkylning, så att vara ute och köa för nattklubb, tåg och bussar lockar inte alls längre. Så stannar på första alt hela kvällen, kommer bli fint det med :) ha en fin lördag kära ni.

Ovido - Quiz & Flashcards