Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Adina - 31 januari 2013 06:37

sjuk igen, orkar inte längre nu. hoppas det försvinner snart och lämnar mig frisk hela året sen. jag brukar aldrig vara såhär mycket sjuk :( provade jobba igår, men fick lämna efter en timme igen för att febern inte gick med på att jag ansträngde mig minsta lilla. och jag & pontus har fått ställa in vår spakväll med massage och bad imorgon för sjukan, riktigt tråkigt. fotokursen var guld värd förresten, jätteduktig man som höll i det, han visade oss sitt milslånga cv med flera kändisevent och likande. fick med mig jättemycket anteckningarm längtar tills jag får chansen att öva in allt så jag vet exakt vilka inställningar i kameran som ger vilken bild utantill. fick några fina bilder på min vackra lillasyster för några veckor sedan, kan fylla upp med några här nu. jag bad henne flippa på alla bilder för att hon skulle slappna av, och gud vad fina vissa bilder blev fast hon bara tramsade. orkar inte redigera, men enjoy. 


             

Ovido - Quiz & Flashcards