Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Adina - 12 januari 2013 19:25

många dagar sen jag skrev sist känner jag, men har jobbat hela slutet av veckan, hunnit med felicia en stund igår och idag har vi firat pappas 60årsdag med god lunch på danny's corner. Fint sällskap, alla saknade syskon och underbara syskonbarn på plats plus mormor och några släktingar till. Framför allt kul att träffa söta lilla kayla som inte är så liten längre, sist jag såg henne var hon ju bara en mysig liten miniskrutt & nu, sju månader! herregud vad tiden går.. ångrar att jag inte pallade ta med mig kameran, hade nog fått många fina foton framför allt på alla fem barnen :)

nu sitter jag på tåget mot min kärlek, ordentligt drygt. en stephen king bok underhåller mig och tanken på att få vara i hans famn om en timme gör mig varm. riktig myslördag, i like.

Ovido - Quiz & Flashcards