Alla inlägg den 21 september 2012

Av Adina - 21 september 2012 13:54

precis hemma igen efter en lunch-date med storebror och hans två fina underbara flickor. har haft alldeles för lite tid för de under hela sommaren. det är jobbigt att känna att man inte är riktigt lika nära barnen som man var när de bodde mycket närmare. jag vill vara världens bästa faster & moster, någon som de verkligen saknar, tänker på och ser framemot att träffa. annars har jag provat att köra den ena bilen här hemma nu, spännande att inte köra något som är så modernt som körskolebilen. i eftermiddag/kväll är den gröna bilen min, så då får jag lära känna den också. man känner sig nästan lite som en nybörjare igen. så annorlunda trafiken är runt om när man inte har en skylt därbak. folk kör som idioter och blir arga om man inte kör lika hänsynslöst, -spännande. så fort min älskade vän kommer hem från skolan ska jag köra dit, hon behöver mig mer än någonsin idag och jag gör vad som helst för att se henne le och skratta om bara för några sekunder. så en mysig kväll på g, och imorgon jobbar jag tidigt.. bara att älska helgjobb! jobbig förkylning med massa hosta har jag åkt på också, men det stoppar inte mig från äventyr förrän jag verkligen inte kan röra ett finger. 

Ovido - Quiz & Flashcards