Alla inlägg den 9 september 2012

Av Adina - 9 september 2012 19:26

riktigt bra kväll igår, bowling, en flaska vin och god mat på fellini med bästa vän. behövde verkligen en sån kväll. vi skrattade så vi fick tårar i ögonen som vanligt åt allt och ingenting, lyckades tajma så vi fick plats bredvid marie på jobb haha. lagom förvånade att se varann utanför jobb, härliga människa :) imorgon är jag ledig efter mina tre långa arbetsdagar så då ska jag ta tag i teori och jobbsökande, lyckats söka två stycken de senaste dagarna iallafall. just nu? googlar mammapenning & graviditetsgrejer. har ingen på bebis på g, men efter en diskussion med felicias mamma igår har jag blivit helt övertygad om att man ska ha barn innan man pluggar. vilket bara är några år från nu, när jag fått vara egoist ett tag till och är helt säker på att jag vill att fina underbara pontus ska vara pappan till mina små barn. shit, jag mamma? snart? faktiskt inte helt skrämmande, känns som en ganska mysig tanke faktiskt. och efter alla fördelar som felicias mamma visat mig så känns det faktiskt som en bra idé, (trots att jag alltid trott jag skulle vänta rätt länge till), om allt flyter på som det ska såklart. 

Ovido - Quiz & Flashcards