Alla inlägg den 20 september 2012

Av Adina - 20 september 2012 12:08

idag är jag världens lyckligaste flicka, efter några veckors intensiv körning och teoriplugg, (flera tusen totalt, suck) så har jag äntligen klarat både teori och uppkörning och fått ett litet bevis på att jag får köra bil precis som alla andra. så mycket jag kämpat & mått dåligt över detta men nu är det över! jag kommer verkligen hålla hårt i mitt lilla körkort som kommer nästa vecka. när jag fick ett godkänt imorse kände jag hur allt släppte & jag grät glädjetårar av lättnad så att sminket rann när jag körde därifrån med en överlycklig & stolt körlärare bredvid som kramade mig flera gånger. jag förstår fortfarande inte riktigt vad det innebär, och det är sjukt stort för mig eftersom jag kämpat så länge & lagt så stora summor på det. i eftermiddag blir det en dejt på ikea med saknade stephanie som jag inte träffat sen studenten! & imorgon är det roadtrip med bästa vän som gäller! åh, vilken härlig känsla detta är!!

Ovido - Quiz & Flashcards