Alla inlägg den 3 september 2012

Av Adina - 3 september 2012 19:21

bakar amerikanska muffins med vit choklad och hallon i, luktar gott i hela lägenheten. hoppas hjärtat blir glad när han kommer hem från sin träning för jag har gömt alla ingredienserna så han inte skulle fatta nåt. :) vill jag vara snäll så kan jag ;) annars idag? myst hela dagen med pontus som stannade hemma från jobb, hjälpts åt att installera min skrivare och lagat middag tillsammans. lugnt och mysigt. har hunnit med att ringa rektorn på emiliaskolan och sökt vikarietjänst där med :) hon var positiv och glad så hoppas på det bästa. är kvar här i österlen några dagar till och på torsdag ska jag på massage, hot stone & klassisk, kan inte säga hur mycket jag längtar efter att bli bortskämd och av med alla muskelknutor. 

Ovido - Quiz & Flashcards