Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Adina - 26 juni 2012 20:58

så mycket att berätta men så lite tid. hinner inte vara inne här och skriva av mig så mycket som jag skulle velat egentligen. men hellre det än att sitta hemma haha. det största sen jag bloggade sist är att jag har blivit tillsammans med pontus, min fina pontus. på midsommar om man ska vara exakt och det känns hur bra som helst just nu. någon jag kan vara mig själv till hundrafemtio procent med, skratta åt konstiga saker tillsammans med, vara hur ful som helst med men ändå få massor av komplimanger, somna i famnen hos framför en dålig film, prata med i flera timmar i sträck utan att tröttna eller sakna samtalsämnen, vara trygg med, tycka om hur mycket som helst och mysa så mycket jag bara vill med. någon som åker hem med mig efter en halv partykväll bara för att jag är sugen på att kränga fyllepizza i soffan istället för att dansa hela natten. precis som det ska vara. finare kille och lyckligare tjej får man leta länge efter. tänk att jag hittade dig på ett flygplan av alla ställen, du är bra. riktigt bra. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards