Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Adina - 20 juni 2012 07:31

jäklar vad tiden går fort, underbara veckor och en data som ligger och dammar på skolan. (måste hämta den snart) har hunnit med att ha en sjuk poängjakt (jag stukade tummen hårt, nicklas färgade håret rosa/lila och rasmus piercade bröstet + att vi skämde ut oss hundra gånger om i lund, love it.  haft många mysiga dagar tillsammans med pontus och en födelsedag har firats. en helt fucking underbar student med världens finaste klass, vänner och familj. vi krockade med vårt flak, men som tur är skadades ingen så allvarligt mer än att många blev väldigt chockade och upprivna. dj'n blev orolig för sin utrustning, många grät, alla runt om i stan var nyfikna - ställde hundra frågor och förhoppningsvis förlorar idioten till personbilsförare sitt körkort. men i övrigt var dagen hur bra som helst, helt perfekt! är ledig denna veckan innan jag börjar jobba nästa, wiho. innan dess ska jag hinna med en resa till halmstad och min nya systerdotter kayla (som föddes den elfte, några dagar försent men destu mer önskad), en midsommar med pontus och hans vänner och förhoppningsvis en söndag på liseberg. jag vill till göteborg, pontus vill festa på lördagen, tror inte vi orkar bådeoch. men fina dagar och jag är lycklig. 

Ovido - Quiz & Flashcards