Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Adina - 6 juni 2012 07:41

haha, jag och bilder. taggat av säkert femtio stycken sen balen, och sparat några få. inte blir det bättre av att man fotas bredvid världens mest fotogeniska människor heller men äh. inte min grej det där bara :) sista bilden är från efterfesten när jag äntligen fick på mig en kortare, mycket bekvämare (och snyggare!) spetsklänning och kunde ta av mig skorna för att dansa på riktigt. tummen upp för robin, ball danspartner haha. annars då? ska få finbesök på lördag, pontus kommer för allra första gången hem till mig, så jag städar och städar tills dammallergin tar över haha. och sen har jag fått mina betyg i måndags. hur fina som helst, jag blev överlycklig, för så mycket har jag inte ansträngt mig. totalt 500 poäng mvg av 800 totalt detta året. alla tre åren tillsammans ser också sjukt bra ut - bara 200 poäng g totalt av 2800p, jag är riktigt nöjd med min insats dessa tre år. 





Ovido - Quiz & Flashcards