Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Adina - 4 juni 2012 09:09

fantastisk bal eller framför allt efterfest. det där med att vara så uppklädd är inte min grej, hoppas jag aldrig blir så rik. limo'n var kul haha men resten hade jag klarat mig utan. men efterfesten! riktigt kul! lagom bakis på lördagen när jag skulle åka till pontus. men det funkade, och vi åkte hem till hans fyra vänner, också par haha för grillat och annat gott. riktigt trevliga och välkomnande allihop. känns så skönt när man passar in direkt utan direkt större ansträngning. socialt och glatt, men tidigt hem eftersom jag jobbade igår och fick lämna pontus varma säng tidigt. igårkväll myste jag med felicia några timmar och nu är det dags att lämna in alla skolböcker och måla lakanen till studentflaket. jag har det bra, riktigt bra just nu. 

Ovido - Quiz & Flashcards