Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

hej alla fina

Av Adina - 11 oktober 2012 08:55

mitt liv rullar på, en helg fylld av jobb men hann med en åttiotalsfest också. galet kul, extremt trevliga och utåtriktade människor fast jag bara kände johanna egentligen så var det inte många ord man pratade med just henne. precis som det ska vara på nya fester, jag hoppas jag får träffa detta underbara gäng många gånger till! bättre fest än denna festen har jag inte varit på på hur länge som helst, kan inte ens minnas :) ler bara jag tänker på kvällen! i söndags efter en hel dags jobb så kom jag äntligen hem till hjärtat för en riktig bakiskväll med premiär av solsidan, partaj, pizza & chips med dippa - helt perfekt kväll det också, förutom att jag var trött och somnade som ett litet barn i pontus famn tidigt.


jag har inte fått några news från E.H än, det är en vecka sen nu, alla skulle få svar oavsett inom två veckor. jag håller tummarna och tänker inga nyheter är bra nyheter. jag är inte särskilt sugen på att söka jobb, det är så extremt tråkigt. antar att det är därför jag inte skrivit in mig på am heller, för då måste man verkligen ta tag i det. jag har ju tur som har en deltidstjänst som man klarar sig på iallafall :) så jag kan lata mig någon månad till. 


jag längtar hem nu, fast jag trivs superbra hos pontus. gissa varför? mina två par nya helt perfekta sexiga jeans ligger på coop i landskrona sen i måndags och jag kan inte hämta de så länge jag är här :( hoppas de sitter helt perfekt så man inte har varit optimist när jag valde xs.. och behöver skicka tillbaka och ändra. 


ikväll ska jag på concert i malmö. blivit bjuden, så har inga förväntningar direkt fast jag tror att det säkert kommer bli kul. sen är det helg och på det med jobb igen, veckorna går fort. kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards