Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Adina - 2 oktober 2012 16:45

shoppingrunda på center syd med emilia + en shopping-halvtimme på nätet = -2000.. men två par sexiga, helt perfekta jeans, en efterlängtad-nästan-omöjlig-att-hitta-på-väg-att-ge-upp parfym och en julklapp till älskling är på väg hem till mig nu och nya underkläder + ett nytt sminkset är redan på plats hemma. Jag tror jag kommer vara galet nöjd och inte tänka en sekund på pengarna när allt kommit hem till mig! :D så roligt det är att köpa julklappar till pontus, roligaste personen av alla. jag hade kunnat handla för hur mycket som helst, har hundratals idéer på fina julklappar. Det är tre månader kvar, kommer ha en stor hög med presenter som är till bara honom innan julafton är här, haha. 


nudå? sitter och förbereder en presentation om mig själv till intervjun på torsdag. faktiskt inte nervös alls, bara extremt förväntansfull! jag hoppas jag lyckas göra mig själv stolt över min insats och att de lär känna mig så bra det går, sen får man ju hoppas att det är just en liten adina de letar efter! :)

Ovido - Quiz & Flashcards