Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Adina - 1 oktober 2012 09:03

vilken vecka! eller veckor kanske. först lyckades jag äntligen få mitt körkort (känns fortfarande knäppt och olagligt att inte köra på körskolan) sen har jag och pontus firat vår tremånadersdag, han hade planerat jätteromantiskt med rosor och sa de tre underbara orden "jag älskar dig" första gången. gissa om jag blev glad och fick fjärilar i magen halv tio på kvällen efter en lång jobbdag, tågresa och med en jobbig förkylning ovanpå allt. han är helt underbar, min prins. i torsdags fick jag en inbjudan till en intervju på espresso house, alltså min första riktiga intevju någonsin. jag är så glad att det är ett så stort företag som är intresserade av lilla mig. det betyder att jag borde ha ännu större chanser på mindre företag om inte detta går hela vägen! :) så mycket bra men de senaste dagarna har det varit jobbigt också. för pappa åkte in på akuten i lördags. min fina pappa har fått lunginflammation och ska stanna ett par dagar till för att få klart sin behandling. han ringde imorse och grät nästan för att han saknade oss. i eftermiddag ska jag hälsa på några timmar med en motortidning som han älskar så han slipper vara så rastlös. jag trodde faktiskt inte jag kunde sakna honom så mycket som jag gör, det gör ont i magen. sjukhus påminner en om att ens föräldrar inte kommer finnas nära hela ens liv hur mycket man än vill det. 

Ovido - Quiz & Flashcards