Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Adina - 13 maj 2011 11:02

blev inget bloggande igår, tryckte upp sidan men gav upp direkt igen, jag var för trött helt enkelt. var iallafall med fanny efter skolan, åkte till nova för att fixa en studentpresent, kom hem utan men med en massa saker till mig själv istället haha. i ren förvirring köpte jag ett par skor i storlek 38?? som jag får gå och byta till ett par 36or idag, tyckte väl de var lite för stora när jag kom hem och provade allt jag köpt. jag börjar nog bli gammal och få problem med synen för det har hänt innan att jag sett fel på storleken, åttan lurar mig att det är en sexa, dock har jag bara hunnit prova skon och inte köpt den innan haha, inte lätt att snart fylla arton och bli gammal. (en månad kvar bara, sinnes!) 


precis skrivit klart alla nationella i spanska med, skönt!


ikväll ska jag vara tråkig, städa, handla och fixa inför imorgon. sen hade det varit skönt att hinna klart med mitt historia-arbete också (: imorgon jobbar jag också, sista jobbhelgen innan vi tar flyget till ett soligt marbella! 

Ovido - Quiz & Flashcards