Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Adina - 8 maj 2011 20:35

hemma i skåne igen :) var riktigt underbart fint väder i halmstad, 36 grader på balkongen och runt 25 något annars. vi har promenerat i skogen & trampat på en orm, ätit italiensk glass, grillat, solat, varit på stranden i tylösand, shoppat ett linne med mig hem, sjungit och spelat spel med janne och delat på några flaskor vin. mysig helg (y)


just precis har jag äntligen tagit tag i att ställa mig i bostadskö, skulle gjort det mycket tidigare egentligen.. men bättre "sent" än aldrig. nu står jag i kö till bostäder i både helsingborg och ängelholm, och när jag fyllt arton ska jag ställa mig på kö i halmstad också eftersom de har en åldersgräns (: (eftersom båstad eventuellt blir min pluggort har jag valt städer som ligger hyfsat nära där) skulle jag ändra mig får det väl bli mer köande men just nu känns detta perfekt!

Ovido - Quiz & Flashcards