Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Adina - 5 maj 2011 18:59

ännu två prov avklarade! mvg i italienska muntligt och förhoppningsvis gick det rätt bra med matten också (: just nu är jason derulo - i don't wanna go home & david guetta - where them girls at (såbra!) på högsta volym i mitt rum samtidigt som jag städar och fixar inför mina gäster nästa helg haha, sjukt tidigt men jag kommer nog inte ha tid i veckan.. haha. ikväll blir det lite naturkunskapsplugg också, och planera fredagen förhoppningvis :)


mamma och pappa är rädda att jag ska gå in i väggen snart, de tycker jag har alldeles för mycket runt om mig hela tiden med jobb, skola, inlämningar & prov, vänner och träning. kan inte annat än hålla med litegrann (men jag tror absolut inte väggen är nära), jag är på gång och håller på med något exakt hela tiden, men vad ska man göra? annars hinner man ju inte allt man vill och måste. 


lägger upp videon som steffs fått mig att älska, haha man blir så glad av den :)


Ovido - Quiz & Flashcards