Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Adina - 1 maj 2011 19:50

men helg har varit underbar och väldigt stressig. i fredags var jag & emilia + några till i malmö, handlade lite kläder och annat nice inför valborg. kom hem sent på efetrmiddagen, duschade snabbt & packade ner det viktigaste innan jag tog tåget till helsingborg med kevin för att gå på bio. somnade där sent, och hoppade upp tidigt ur sängen för att äta frukost och åka till jobbet fastän jag mycket hellre hade legat kvar under ett varmt täcke och en mysig kille. 


upp till en stressig lördag på jobbet, jag blev helt snurrig tillslut och gjorde en massa fel för att jag blev stressad av de ovanligt sura kunderna vi hade just när det var som mest att komma ihåg och göra. stängningstiden blev försenad och vid kvart i sex var jag hemma i saxtorp, hoppade snabbt in i duschen, packade väskan och drog in till landskrona med emilia, kevin, emelie & felicia. kan inte snacka för de andra riktigt, men jag själv hade riktigt mysigt, skrattade massor och var riktigt lycklig för att alla gick så bra ihop & blev riktigt gulliga mot varann :D mina allra finaste två vänner, en mycket ball klasskompis och killen som betyder mest för mig just nu, perfekt blev det :) (y) kubb, picknick med jordgubbar, vindruvor, godis, kex & sånt, & tivoli som stängde när vi kom fram haha. kom hem vid tolv och somnade snabbt i kevins säng, fast det var sjukligt kallt. 


idag har jag jobbat sju timmar, alltså någon timme extra mot vad jag brukar jobba under helgen, dessutom var det sjukt stressigt och folk exakt hela dagen så nu gör mina fötter ont och jag är så trött så jag hade kunnat somna direkt, ståendes. funderar på att hoppa över skolan imorgon och skriva ifatt en massa arbeten och plugga till kommande prov.. 


förresten? om tre veckor är jag på marbella & har hela sommaren framför mig :D wiho, jag vet en som längtar!




Ovido - Quiz & Flashcards