Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Adina - 25 mars 2013 05:45

Vilken helg! Jag och pontus har egentligen inte gjort så mycket men känns ändå som hur mycket som helst. träffat ett litet nyfött kusinbarn, varit på spontan "kalas".inne hos hans farmor, blev inbjudna när vi gick förbi haha, delat ut inbjudningar, ätit gott och tagit igen allt mysande som vi missat när han var borta. & igår körde jag en nervös kille till en snygg bil, som tur var kom han ut med ett stort leende på läpparna och sa att det inte var en bil, utan en leksak. Så det känns lyckat :) hm, planer på att plugga vidare till hösten i kristianstad har jag också, håller tummarna att detta passar mig och känns lika roligt/givande hela tiden, så jag inte ångrar mig och håller på. Hade varit skönt och jäkligt spännande med något så nytt som en flytt dit, nya vänner och ny skola. Men ändå nära hem till både min familj och pontus, perfekt :)

Ovido - Quiz & Flashcards