Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Adina - 13 mars 2013 08:41

Så fullt upp jag har haft, mina veckor springer iväg.. men har lyckats boka lokal nu så festen är på riktigt nu! älskling är sressad medan jag är överlycklig, älskar att planera, särskilt en fest. Och jag menar juni? Det är lång tid kvar :) idag är jag ledig och vi ska mysa ordentligt när han kommer hem innan han åker till turkiet på träningsläger ikväll (läs PARTYresa) haha. Jag är lagom avundsjuk :) tänk att det är ett år sedan de åkte ner till Spanien sist, och jag träffade honom för första gången på flyget. tänk om jag vetat då hur viktig han skulle vara för mig ett år senare, det trodde jag aldrig just där just då. men vilken tur att det blev så, för gud vad denna människa gör mig lycklig och trygg.

Ovido - Quiz & Flashcards