Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Adina - 5 mars 2013 10:25

om jag inte hade varit en sån sömntuta och vaknat av de fyra samtalen från citymail i lund så hade jag jobbat idag, men nu blev det för sent. men är faktiskt rätt skönt att vara ledig. ska ta tag i att sortera alla mina viktiga papper som bara ligger i en hög, kolla över festplaneringen igen och sen verkligen ta mig tid att lära mig kameran. har inte haft tid innan, fast jag verkligen tycker det är kul. & ikväll avslutar jag med träning, riktigt bra dag tror jag. sötaste igår, nadja vet hur länge man är gravid haha. vi snackade om att hon skulle få fler kusiner, och hon kom ihåg att emilio skulle få en lillasyster, men när vi pratade om malin så sa hon direkt, men först så måste bebisen vara inne i magen i 8-9 månader innan den är klar och kan klara sig. haha, jag och mamma satt där helt chockade. men vilken fyraåring vet sånt om inte lilla smarta nadja. sen frågade hon mig om min bebis i magen är en pojke eller en flicka, ska man ta det som en pik eller? haha. jag som tagit tag i träningen och allt ;) 


bjuder på några bilder på min fina kille och alldeles underbara kayla. stör mig på att det blir mycket sämre kvalité på bilderna när man gör ett collage.. borde hitta något bättre sätt att göra det på..


       

Ovido - Quiz & Flashcards